Het was geen kwestie van geen goesting, want goesting is er altijd, maar tijd....iemand zei me ooit dat het universum steeds tijd maakt...voor alles...Blijkbaar is datzelfde universum nog niet helemaal mee met mijn tijdzone, want helaas....ik heb altijd tijd tekort. 's Ochtends om naar school te vertrekken (en nee vroeger opstaan is geen optie..ik hoor het u denken...wij blijven tijd tekort hebben), 's middags om op't gemakske de gazet te lezen ( want ne mens moet bijblijven , nietwaar ?), 's avonds om te lezen, te naaien, te .... en te bloggen.
Maar ik maak het goed....beloofd !
Geen opmerkingen:
Een reactie posten