Dus trokken Pien en ik vandaag naar Peña al Andalus, HET Flamencocentrum in Antwerpen. Twee dagen nadat de zon op haar hoogste stond, gutste de regen met bakken uit de hemel. Maar in Antwerpen scheen de zon. We werden getrakteerd op een heerlijk optreden van de Flamenco kids, verschillende groepjes van kinderen tussen 5 en 18 jaar die o.l.v Nina het beste van zichzelf gaven.
Kleine kindjes, grote kindjes, dunne kindjes, dikkere kindjes, allemaal verschillend maar met 1 ding gemeen...hun voorliefde voor de prachtigste muziek en dans van de wereld. En kleine Pien wordt volgend jaar 1 van die kleine Spaanse dametjes....met een bloem in haar haar, een lange jurk en veel te grote oorbellen.


