dinsdag 5 juni 2012

Tijd

Er is altijd tijd...alleen gaat de tijd net iets sneller dan diegene die ik in mijn gedachten had.Ik moet dus dringend de planning beginnen...geen wishlist, geen to do list, maar een planninglist...
Een thema...nemen we wel een thema. Ja, maar welk dan ??
Ik hoor u denken...die creatieve hersenspinsels doen ne mens geen goed..Maar jawel...het is alleen, dat zoon Joppe binnen welgeteld 12 dagen 3 jaar wordt. En dat bij een jarige Joppe (of bij eender welke andere jarige) een feest hoort. En een kroon....en cadeautjes....en taart....en bezoek....en....een opgeruimd huis. (en laat nu net dat een heikel punt zijn)
Dus...we maken een lijstje...en lijstjes maken helpt...
Het uitwerken is begonnen en hoe zeggen ze het weer ?
Half begonnen is half gewonnen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten