dinsdag 5 juni 2012

1...2...3...START


Sinds kort heb ik de liefde en de goesting om creatief te zijn weer teruggevonden... Het kriebelt om allerlei dingen te maken! Een blog hoort daar in eerste instantie ook bij...stikjaloers ben ik op al die leuke,vrolijke, eigenzinnige en creatieve duizendpootjes in blogland.

Iedereen moet natuurlijk ergens beginnen, kleine stapjes zijn de boodschap ! Dus heel stillekes, zonder veel tromgeroffel maken les puces hun intrede.
Ik ijver absoluut ook voor meer uren in een dag, want ik kom duidelijk iets (vermoedelijk tijd, dus) te kort voor alle dingen en ideeën die er in mijn hoofd omgaan...



Ik weet niet goed welke weg deze blog op zal gaan ?! Het is aan jou om dit te ontdekken..ontdekken zoals in "komt dat zien, komt dat zien"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten